Skip to main content

Hlavní úkoly na této pozici:

  • Realizace marketingových aktivit v hlavních kanálech řetězců lékáren a obchodů s domácími zvířaty, včetně elektronických obchodů, pro vybraný sortiment výrobků (definovaný segment)
  • Příprava rozpočtu a marketingových plánů pro definovaný segment, sledování efektivit a nákladů na marketingové projekty
  • Spolupráce s externími dodavateli, agenturami a distributory na pokrytí dvou trhů - České a Slovenské republiky
  • Koordinace digitálních marketingových médií v odpovědném segmentu
  • Vyhodnocovavání aktivit na podporu prodeje podle definovaných klíčových ukazovatelů výkonnosti a vytváření výstupů formou pravidelného reportingu
  • Správa a analýza tržních dat (CEESA, IQVIA atd.)
  • Reprezentace společnosti na veletrzích, konferencích a akcích
  • Zabezpečení POS materiálů pro obchodní tým a výstavy ve spolupráci s nákupním oddělením

Profil kandidáta:

  • Minimálně 3 roky zkušeností s marketingem v oblasti zdraví zvířat nebo lidí, farmacie nebo doplňků stravy pro zvířata, nebo v marketingové agentuře
  • Zkušenosti a zájem o e-marketing: sociální média, správa webových stránek, aplikace
  • Analytické schopnosti
  • Silné interpersonální dovednosti - komunikace a spolupráce
  • Velmi dobré organizační schopnosti
  • Spolehlivost, pečlivost a důslednost
  • Nadšení a optimismus je velkou výhodou
  • Jazyk: čeština, angličtina plynně 
  • Velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word, Adobe Photoshop výhodou)

Nabízíme:

  • Práci v menším přátelském kolektivu, stabilní zázemí mezinárodní farmaceutické společnosti
  • Zcela nové moderní kanceláře v atraktivní lokalitě přímo u metra
  • 25 dní dovolené
  • Stravenky a penzijní připojištění
  • Mobilní telefon a notebook
  • Roční finanční bonus dle stanovených cílů
  • Individuální přístup k rozvoji a vzdělávání zaměstnanců