Hlavní úkoly na této pozici:
- Realizace marketingových aktivit v hlavních kanálech řetězců lékáren a obchodů s domácími zvířaty, včetně elektronických obchodů, pro vybraný sortiment výrobků (definovaný segment)
- Příprava rozpočtu a marketingových plánů pro definovaný segment, sledování efektivit a nákladů na marketingové projekty
- Spolupráce s externími dodavateli, agenturami a distributory na pokrytí dvou trhů - České a Slovenské republiky
- Koordinace digitálních marketingových médií v odpovědném segmentu
- Vyhodnocovavání aktivit na podporu prodeje podle definovaných klíčových ukazovatelů výkonnosti a vytváření výstupů formou pravidelného reportingu
- Správa a analýza tržních dat (CEESA, IQVIA atd.)
- Reprezentace společnosti na veletrzích, konferencích a akcích
- Zabezpečení POS materiálů pro obchodní tým a výstavy ve spolupráci s nákupním oddělením
Profil kandidáta:
- Minimálně 3 roky zkušeností s marketingem v oblasti zdraví zvířat nebo lidí, farmacie nebo doplňků stravy pro zvířata, nebo v marketingové agentuře
- Zkušenosti a zájem o e-marketing: sociální média, správa webových stránek, aplikace
- Analytické schopnosti
- Silné interpersonální dovednosti - komunikace a spolupráce
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Spolehlivost, pečlivost a důslednost
- Nadšení a optimismus je velkou výhodou
- Jazyk: čeština, angličtina plynně
- Velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word, Adobe Photoshop výhodou)
Nabízíme:
- Práci v menším přátelském kolektivu, stabilní zázemí mezinárodní farmaceutické společnosti
- Zcela nové moderní kanceláře v atraktivní lokalitě přímo u metra
- 25 dní dovolené
- Stravenky a penzijní připojištění
- Mobilní telefon a notebook
- Roční finanční bonus dle stanovených cílů
- Individuální přístup k rozvoji a vzdělávání zaměstnanců