41 produktů

Aurizon

Aurizon®

Veterinární léčivý přípravek. Ušní kapky pro léčbu otitis externa u psů obsahující marbofloxacin, clotrimazol a dexametazon.

Bezo-pet

Bezo-Pet®

Calo-pet

Calo-Pet®

Caniviton Forte

Caniviton® Forte 30

Doplňkové krmivo pro psy podporující pohybovou soustavu (zlepšuje funkce kloubů a svalů) a zvyšuje jejich vitalitu.

Cefaseptin

Cefaseptin®

Veterinární léčivý přípravek - antibiotikum v ochucených tabletách. Určeno na léčbu bakteriálních kožních infekcí a infekcí močových cest. Obsahuje účinnou látku cefalexin

Cimalgex®

Veterinární léčivý přípravek - nesteroidní antiflogistikum obsahující cimicoxib pro krátkodobou i dlouhodobou léčbu bolesti u psů. V ochucených žvýkacích tabletách s až třemi dělícími rýhami pro snadné půlení i čtvrcení.

Clavaseptin®

Antibiotikum s kombinací amoxicilin - kyselina klavulanová v ochucených tabletách, velmi snadno přijímaných psy i kočkami

Dermanorm kapsle

Dermanorm® kapsle

Kapsle s obsahem omega-3 a omega-6 mastných kyselin pro podporu kůže, srsti, kloubů, ledvin a srdce.

dermanorm oil vetoquinol

Koně

Dermanorm® olej

Olej s obsahem omega-3 a omega-6 mastných kyselin pro podporu kůže, srsti, kloubů, ledvin a srdce.

dermilen

Dermilen® šampon

Používá se jako základní šampon u malých zvířat (pes, kočka), u kterých byla prokázána alergie na běžné šampony.

Dolpac®

Endoparazitikum pro psy obsahující kombinaci oxantel, praziquantel, pyrantel pro léčbu parazitárních infestací dospělými stádii nematod a cestod.

dronspot

Dronspot®

Přípravek k odčervení koček ve formě spot-on. Působí proti nejčastějším vnitřním parazitům