Naše produkty pro PRO ZEVNÍ POUŽITÍ

Ostatní veterinární produkty
  • Gel k povrchovému ošetření hematomů, výronů a zhmožděnin na končetinách sportovních koní, může se nanášet i na čerstvé povrchové rány.

• Šampon k ošetření srsti psů, koček a koní s obsahem chlorhexidinu, který je chemické antiseptikum, má baktericidní a dlouhodobě bakteriostatický účinek, působí na viry s obalem, rehydratuje kůži a nezanechává srst matnou.

• Dermilen se používá jako základní šampon u malých zvířat (pes, kočka), u kterých byla prokázána alergie na běžné šampony.

• Lactaderm slouží k podpoře léčby povrchových a hlubokých pyodermií, furunkulózy, infikovaných proleženin, akné, hot spots, seborrhoey u malých zvířat - především u psa, popř. u kočky.

• mast na kopyta

Obsahuje živočišné, minerální a rostlinné tuky s lanolinem a s včelím voskem, dehet pro zvýšení odolnosti kopytní rohoviny vůči vodě a dalším látkám, vhodný pro prevenci hniloby kopyt.

• Roztok pro čištění zevního zvukovodu u psů a koček. Obsahuje propylenglykol pro účinné rozpouštění ušního mazu, bylinné extrakty a extrakt z měsíčku lékařského pro šetrné ošetření bez podráždění.

• Antibakteriální kožní terapeutikum pro psy, popř. kočky s keratolytickým a sebostatickým efektem.

• Slide gel fm italia

Přípravek k ochraně koňských končetin a míst, která jsou během tréningu nebo závodu náchylná na zranění.

• Sonotix

Veterinární přípravek (otologikum), rebalancující ušní čistič pro psy a kočky. S vůní citrónu.

• Pro léčbu akutních a perakutních pěnových nebo plynových tympanií (zdutí) přežvýkavců.

• Prodyšné samolepící elastické fixační obinadlo