Naše produkty pro ŘEŠENÍ BOLESTI A ZÁNĚTU

Vetoquinol nabízí kompletní řadu produktů pro úlevu od bolesti. Přispíváním k dobrým životním podmínkám zvířat se naše společnost zabývá etickým a terapeutickým problémem, protože bolest má známý škodlivý vliv na zdraví.

• alfaxan

Veterinární léčivý přípravek. Jako jediné anestetikum určené k indukci a udržování anestezie pro provedení vyšetřovacích postupů nebo chirurgických zákroků.

• Veterinární léčivý přípravek ​- injekční roztok pro skot. První registrované veterinární antihistaminikum obsahující chlorfenamin pro léčbu stavů spojených s vyplavením histaminu. ​

• Vysoce účinné analgetikum pro psy a kočky obsahující buprenorfin (OPL).

• Butomidor

Analgetikum a sedativum pro psy, kočky a koně obsahující butorfanol.

• Veterinární léčivý přípravek - nesteroidní antiflogistikum obsahující cimicoxib pro krátkodobou i dlouhodobou léčbu bolesti u psů. V ochucených žvýkacích tabletách s až třemi dělícími rýhami pro snadné půlení i čtvrcení.

• 40% injekční roztok pentobarbitalu pro eutanázii.

• nový flexadin advanced

Dietní doplňkové krmivo pro psy, které podporuje metabolismus kloubů v případě osteoartrózy. Vysoce chutné žvýkací tablety pro snadné podání jednou denně.

• Lokální antiflogistikum, antiseptikum a dermatologikum pro vnější ošetřování zánětů obsahující methylsalicylát, kafr, mentol a guaiacol.

• Lokální anestetikum obsahující prokain hydrochlorid pro koně, skot, prasata, ovce, psy a kočky.

• Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot, prasata a koně obsahující ketoprofen.

• Neuroleptikum pro sedaci u koní a psů obsahující acepromazin.

• Spasmolytikum obsahující kombinaci butylskopolamin a metamizol pro koně, skot, prasata a psy.

• Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro psy a kočky obsahující kyselinu tolfenamovou.

• tolfedin CS

Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot a prasata obsahující kyselinu tolfenamovou.

• Injekční roztok xylazinu pro zklidnění zvířat před vyšetřením a ošetřením, fixaci neklidných zvířat a premedikaci u injekčních či inhalačních narkóz.