Specialista zákaznického servisu a logistiky

Využitím našich odborných znalostí jsme vytvořili opravdu důvěryhodný vztah s našimi zákazníky. Nasloucháme jim a reagujeme na jejich skutečné každodenní potřeby. Každý den tak usilujeme o posilování tohoto partnerství.

Co bude vaší hlavní náplní práce?

  • Zpracování objednávek a faktur v interním systému
  • Monitorování objednávek a dodávek veterinárních přípravků
  • Zajištění dodávek výrobků z Polska, Rakouska a Francie
  • Administrativní činnost a příprava reportů
  • Podpora obchodního a marketingového týmu (spolupráce na plánování)
  • Rozvíjení a udržování vynikajících vztahů s distributory, dodavateli a externím skladem, na lokální i mezinárodní úrovni

Chceme vás, pokud máte:

  • Minimálně 2 roky praxe v logistice a v zákaznickém servisu
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Pokročilou znalost Excelu
  • Samostatný a proaktivní přístup, orientovaný na zákazníka
  • Analytické a logické myšlení, chuť učit se novým dovednostem
  • Můžete nastoupit ideálně ihned 

Nabízíme:

• Pracovní smlouvu na HPP
• Práci v malém přátelském kolektivu
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Příspěvek na stravenky a na penzijní připojištění
• 5 týdnů dovolené
• Roční finanční bonus dle plnění nastavených cílů
• Individuální přístup k rozvoji a vzdělávání zaměstnanců
• Získávání pracovních zkušeností z mezinárodního prostředí
• Krásné a moderní kanceláře (žádný open space) v atraktivní lokalitě v Praze
• Výborná dostupnost hned u metra B - Jinonice

 

Zaujala vás naše nabídka a chcete se k nám přidat? Pak nám prosím pošlete žádost a životopis v češtině i angličtině