Naše produkty pro BOLEST - ZÁNĚT

Vetoquinol nabízí kompletní řadu produktů pro úlevu od bolesti. Přispíváním k dobrým životním podmínkám zvířat se naše společnost zabývá etickým a terapeutickým problémem, protože bolest má známý škodlivý vliv na zdraví.

• První registrované veterinární antihistaminikum obsahující chlorfenamin pro léčbu stavů spojených s vyplavením histaminu.

• Vysoce účinné analgetikum pro psy a kočky obsahující buprenorfin (OPL).

• Analgetikum a sedativum pro psy, kočky a koně obsahující butorfanol.

• Caniviton Forte 30 je doplňkové krmivo podporující funkci kloubů.

• Nesteroidní antiflogistikum obsahující cimicoxib pro krátkodobou i dlouhodobou léčbu bolesti u psů. V ochucených žvýkacích tabletách s až třemi dělícími rýhami pro snadné půlení i čtvrcení.

• 40% injekční roztok pentobarbitalu pro eutanázii.

• Unikátní přípravek pro podporu funkce kloubů postižených osteoartritidou obsahující UCII - nedenaturovaný kolagen typu II, omega-3 mastné kyseliny a vitamin E.

• Chondroprotektivum pro podporu funkce kloubů u psů a koček obsahující glukosamin, chondroitin, omega-3 mastné kyseliny, vitamin E a extrakt z Harpagophytum procumbens (ďáblův dráp) v ochucených žvýkacích tabletách.

• Anestetikum obsahující ketamin pro krátkodobou narkózu u psů, koček a koní pro diagnostické a terapeutické zákroky.

• Lokální antiflogistikum, antiseptikum a dermatologikum pro vnější ošetřování zánětů obsahující methylsalicylát, kafr, mentol a guaiacol.

• Lokální anestetikum obsahující prokain hydrochlorid pro koně, skot, prasata, ovce, psy a kočky.

• Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot, prasata a koně obsahující ketoprofen.

• Neuroleptikum pro sedaci u koní a psů obsahující acepromazin.

• Spasmolytikum obsahující kombinaci butylskopolamin a metamizol pro koně, skot, prasata a psy.

• Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro psy a kočky obsahující kyselinu tolfenamovou.

• Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot a prasata obsahující kyselinu tolfenamovou.

• Injekční roztok xylazinu pro zklidnění zvířat před vyšetřením a ošetřením, fixaci neklidných zvířat a premedikaci u injekčních či inhalačních narkóz.