Naše produkty pro BOLEST - ZÁNĚT

Vetoquinol nabízí kompletní řadu produktů pro úlevu od bolesti. Přispíváním k dobrým životním podmínkám zvířat se naše společnost zabývá etickým a terapeutickým problémem, protože bolest má známý škodlivý vliv na zdraví.

• Ancesol®

První registrované veterinární antihistaminikum obsahující chlorfenamin pro léčbu stavů spojených s vyplavením histaminu.

• Bupaq®

Vysoce účinné analgetikum pro psy a kočky obsahující buprenorfin (OPL).

• Butomidor®

Analgetikum a sedativum pro psy, kočky a koně obsahující butorfanol.

• Caniviton Forte 30®

Caniviton Forte 30 je doplňkové krmivo podporující funkci kloubů.

• Cimalgex®

Nesteroidní antiflogistikum obsahující cimicoxib pro krátkodobou i dlouhodobou léčbu bolesti u psů. V ochucených žvýkacích tabletách s až třemi dělícími rýhami pro snadné půlení i čtvrcení.

• Exagon®

40% injekční roztok pentobarbitalu pro eutanázii.

• Flexadin Advanced®

Unikátní přípravek pro podporu funkce kloubů postižených osteoartritidou obsahující UCII - nedenaturovaný kolagen typu II, omega-3 mastné kyseliny a vitamin E.

• Flexadin Plus®

Chondroprotektivum pro podporu funkce kloubů u psů a koček obsahující glukosamin, chondroitin, omega-3 mastné kyseliny, vitamin E a extrakt z Harpagophytum procumbens (ďáblův dráp) v ochucených žvýkacích tabletách.

• Narketan 10% inj.®

Anestetikum obsahující ketamin pro krátkodobou narkózu u psů, koček a koní pro diagnostické a terapeutické zákroky.

• Permammas N®

Lokální antiflogistikum, antiseptikum a dermatologikum pro vnější ošetřování zánětů obsahující methylsalicylát, kafr, mentol a guaiacol.

• Procamidor®

Lokální anestetikum obsahující prokain hydrochlorid pro koně, skot, prasata, ovce, psy a kočky.

• Rifen inj.®

Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot, prasata a koně obsahující ketoprofen.

• Sedalin gel®

Neuroleptikum pro sedaci u koní a psů obsahující acepromazin.

• Spasmium®

Spasmolytikum obsahující kombinaci butylskopolamin a metamizol pro koně, skot, prasata a psy.

• Tolfedine 4% inj.®

Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro psy a kočky obsahující kyselinu tolfenamovou.

• Tolfedine CS inj.®

Nesteroidní antiflogistikum v injekční formě pro skot a prasata obsahující kyselinu tolfenamovou.

• Xylapan inj.®

Injekční roztok xylazinu pro zklidnění zvířat před vyšetřením a ošetřením, fixaci neklidných zvířat a premedikaci u injekčních či inhalačních narkóz.